Индонезийският град Суракарта е известен в това, че в него се намира гробницата на знаменития султан Манкунегоро. Градът, обаче, се е превърнал с гнездо на сексуални оргии на религиозна почва.
Основното вероизповедание в Индонезия е ислямът. Тази строга религия, обаче, толкова е проникната от всякакви суеверия и източни култове, че особено строгите мюсюлмански авторитети отказват да смятат индонезийците за свои събратя по религия.
Според индонезийските суеверия, мястото, където е погребан човек с високо обществено положение, е подходящо за отправяне на молби към висшите сили. За да се засили действието на обредите, обаче, е необходимо то да бъде ‘усилено’ на самия гроб с помощта на ритуален секс, което явно идва от индуисткия тантризъм /индусите са основното население на остров Бали/.
И тъй като търсенето определя предлагането, в свещения град Суракарта се изсипали пълчища проститутки, привлечени от идеята за лесни печалби. За да могат ‘вярващите’ в почивките между ‘молитвите’ пък да се подкрепят, наблизо били разположени пазари. Така последният дом на починалия султан се превърнал в цигански табор.
Накрая на служителите, които охранявали гробницата им писнало да чистят след поклонниците. Затова наскоро на вратите на светилището се появил надпис: ‘Достъпът в гробницата е ограничен. Вход с пропуски!’
Автор: Тони
Основното вероизповедание в Индонезия е ислямът. Тази строга религия, обаче, толкова е проникната от всякакви суеверия и източни култове, че особено строгите мюсюлмански авторитети отказват да смятат индонезийците за свои събратя по религия.
Според индонезийските суеверия, мястото, където е погребан човек с високо обществено положение, е подходящо за отправяне на молби към висшите сили. За да се засили действието на обредите, обаче, е необходимо то да бъде ‘усилено’ на самия гроб с помощта на ритуален секс, което явно идва от индуисткия тантризъм /индусите са основното население на остров Бали/.
И тъй като търсенето определя предлагането, в свещения град Суракарта се изсипали пълчища проститутки, привлечени от идеята за лесни печалби. За да могат ‘вярващите’ в почивките между ‘молитвите’ пък да се подкрепят, наблизо били разположени пазари. Така последният дом на починалия султан се превърнал в цигански табор.
Накрая на служителите, които охранявали гробницата им писнало да чистят след поклонниците. Затова наскоро на вратите на светилището се появил надпис: ‘Достъпът в гробницата е ограничен. Вход с пропуски!’