Karma The Prisoner of Death online е дългоочакван шуутър, който се оказа посредствена игра.
Оценката в MMOHUT MMO4U е по-малка от 6 от възможни 10 точки като се има предвид, че друга доста неуспешна игра на име GENESIS AD получи 7 и въпреки това бе спряна.
Играта Karma Online предлага няколко нови интересни неща като тежест, която може да носи героя ви и колкото повече екипировка има той, толкова по-бавно тича. Това обаче не е нещо много специално. Като цяло Karma не може да се нарече иновативна. Въпреки че много им се искаше на създателите на играта, това което наговориха преди време не се случи. Проблеми с бюджета и други такива неща попречиха добра безплатна игра да стане страхотна.
Почнаха да се правят игри само за парите и това си личи. Скоро ще настъпки кризата на игрите, което стана преди 20 години. Тогава имаше по около 3-5 нови игри на седмица, при това всички бяха едни и същи. Това се случва и в момента за съжаление. Karma, Battery, GENESIS AD, Mars Wars, Micro Volts, Mission Agenda, Blackout, Cross Fire и десетки други игри са само част от огромния брой посредствени "шуутъри" направени с цел само и само да приберат някой долар в повече.
"Ако игра се прави само, за да се спечелят пари, тя няма да стане хит или легенда. За пример Counter-Strike бе направена преди толкова много години само като модификация към Half-Life, за да се види колко може да се изцеди софтуера и колко добра графика може да се постигне с тогавашната техника. Обаче стана най-големият хит дори до ден днешен" - споделя администратор, работещ за известна компания, правеща игри.
Автор: Александър Ненов
Оценката в MMOHUT MMO4U е по-малка от 6 от възможни 10 точки като се има предвид, че друга доста неуспешна игра на име GENESIS AD получи 7 и въпреки това бе спряна.
Играта Karma Online предлага няколко нови интересни неща като тежест, която може да носи героя ви и колкото повече екипировка има той, толкова по-бавно тича. Това обаче не е нещо много специално. Като цяло Karma не може да се нарече иновативна. Въпреки че много им се искаше на създателите на играта, това което наговориха преди време не се случи. Проблеми с бюджета и други такива неща попречиха добра безплатна игра да стане страхотна.
Почнаха да се правят игри само за парите и това си личи. Скоро ще настъпки кризата на игрите, което стана преди 20 години. Тогава имаше по около 3-5 нови игри на седмица, при това всички бяха едни и същи. Това се случва и в момента за съжаление. Karma, Battery, GENESIS AD, Mars Wars, Micro Volts, Mission Agenda, Blackout, Cross Fire и десетки други игри са само част от огромния брой посредствени "шуутъри" направени с цел само и само да приберат някой долар в повече.
"Ако игра се прави само, за да се спечелят пари, тя няма да стане хит или легенда. За пример Counter-Strike бе направена преди толкова много години само като модификация към Half-Life, за да се види колко може да се изцеди софтуера и колко добра графика може да се постигне с тогавашната техника. Обаче стана най-големият хит дори до ден днешен" - споделя администратор, работещ за известна компания, правеща игри.